De voorzitter en ondervoorzitter van de Vlaamse Seniorencommissie

Op 19 januari 2015 werden Jos Vingerhoed en Marcella Bocquaert opnieuw verkozen als voorzitter en ondervoorzitter van de Vlaamse Seniorencommissie.

Jos is ook voorzitter van de seniorencommissie van ABVV-Limburg. Voor Jos actief werd in de ABVV-Seniorenwerking was hij ABVV-militant en hoofdafgevaardigde bij Philips Lommel. Jos werd geboren in een gezin met 19 kinderen en kreeg solidariteit met de paplepel ingegoten. We zijn ervan overtuigd dat we dit zullen merken in dit mandaat als voorzitter.

Marcella is een bezige bij. Ze zetelt in de regionale- en provinciale seniorencommissie van het gewest Oost-Vlaanderen, ze zit in de seniorenraad van Gent en is actief in gendercommissie van AC. Marcella was ABVV-militant en syndicaal afgevaardigde bij de Gentse vlasspinnerij Lys-Liève .  Armoedebestrijding en gezondheidszorgen liggen haar nauw aan het hart. We zijn blij dat ze opnieuw werd verkozen tot ondervoorzitter.