Dop betaald? Je weet het per SMS

Als je dop is betaald weet je dit voortaan heel snel. Na betaling van je werkloosheidsuitkering ontvang je een SMS van het ABVV met daarin het nettobedrag en de datum van overschrijving op je rekening. Deze dienst is volledig gratis. We hebben wel je GSM-nummer nodig. Lees meer...

Bezorg ons je gsm-nummer

Bij elke uitbetaling van je werkloosheidsvergoeding laat het ABVV je dit via een sms weten. In de sms melden we de datum van de uitbetaling en het netto betaalde bedrag. Je kan natuurlijk alleen van deze dienst genieten indien we jouw GSM-nummer kennen.
Is dit niet het geval? Neem dan even de tijd om het ons te laten weten en actualiseer ook je andere persoonsgegevens.

Lidmaatschapsgegevens wijzigen!

Algemene Gegevens:

Ik ben beginnen werken:

Tewerkstelling

Ik werk niet meer, maar zit in volgend statuut:

Velden met een * zijn verplicht

OPGELET
Indien je werkloos bent zal je voor sommige wijzigingen, je persoonlijk moeten aanbieden bij de werkloosheidsdienst in één van onze kantoren. Anders kan je werkloosheidsuitkering niet meer worden uitbetaald en kun je zelfs een sanctie krijgen van de Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening (RVA). De veranderingen waarvoor je je als werkloze persoonlijk moet aanbieden zijn je adres (gemeente, postnummer, straat en straatnummer) en je bankrekening. Voor alle duidelijkheid staan deze gegevens in het formulier hierboven aangeduid met drie sterretjes ***.

Uitschrijven ?

Wil je in de toekomst  dergelijke sms-berichten niet meer ontvangen? Schrijf je dan uit met volgende formulier.

Stop SMS-service provincie Antwerpen

Wenst in de toekomst geen berichten over zijn of haar werkloosheidsuitkering per sms te ontvangen.

Velden met een * zijn verplicht

Consulteer je werkloosheidsdossier online

Elk moment op de hoogte van je werkloosheidsdossier? Dat kan online met 'Mijn ABVV'

Je kan je werkloosheidsdossier op elk ogenblik van de dag thuis op je computer consulteren. Ga hiervoor naar Mijn ABVV. De toegang tot je digitaal dossier krijg je via je elektronische identiteitskaart en de persoonlijke PIN-code die je kreeg op het gemeentehuis.

Op Mijn ABVV vind je:

• een overzicht van de aan jou betaalde werkloosheidsuitkeringen
  • een overzicht van je aanvragen voor (werkloosheids)uitkeringen
  • de gegevens van je jaarlijkse vakantie die eventueel nodig zijn voor de berekening van je werkloosheidsuitkering
  • jouw persoonlijke gegevens zoals die door ons bekend zijn: naam | adres | rijksregisternummer bankrekeningnummer | telefoon | e-mail | nationaliteit
  • eventueel de informatie over je verblijfs- en arbeidsvergunning
  • een overzicht van de lidmaatschapsbijdragen die je betaalde

Je kan er ook:

• je fiscale fiche voor ontvangen uitkeringen afdrukken
  • diverse attesten afdrukken

werkloosheidsuitkering