Jouw vakbond: ABVV vast en zeker !

Ben je jong of senior, man of vrouw, nieuwe Belg of oude Vlaming, actief of niet-actief, aan de slag of op zoek naar werk? Elke dag kan je op je vakbond rekenen. Kiezen voor ABVV-regio Antwerpen: dat is vast en zeker.

Elke dag kan je op ons rekenen

In de regio Antwerpen vertrouwen meer dan 150.000 leden op de diensten en de slagkracht van het ABVV. Allemaal rekenen ze op onze degelijke dienstverlening. Allen weten dat hun ABVV dag na dag opkomt voor hun rechten en belangen. Zowel collectief als individueel. Het ABVV-regio Antwerpen geeft hen én jou zekerheid en kracht.

Dienstverlening en engagement

Leden doen elke dag beroep op ons voor kwesties als werkloosheid, arbeidsongeval, pensioen, loopbaanbegeleiding, kindergeld, studiebeurzen en nog veel meer. Het ABVV is echter méér dan een dienstencentrum. Wij zijn ook een beweging van mensen die de samenleving rechtvaardiger willen maken. Dienstverlening én engagement. Voor het ABVV-regio Antwerpen kan het ene niet zonder het andere.