Privacyverklaring

Lid worden

Je wenst lid te worden van ABVV-regio Antwerpen. Vul dan onderstaande formulier in!

Lidmaatschapsformulier

Nieuw lid ABVV-regio Antwerpen

Geslacht *

Vul hieronder de namen en geboortedata van uw kinderen in

Heeft u meer kinderen kruis dit vak aan

Velden met een * zijn verplicht

Het Vlaams ABVV en zijn VZW’s verwerken persoonsgegevens volgens de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Verordening 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (=AVG).

Als je meer wenst te weten over ons Privacybeleid, surf dan naar onze privacyverklaring

De ingewonnen informatie op dit document is bestemd voor intern gebruik. U geeft ons toelating de door u verstrekte gegevens te verwerken in de databank van het ABVV, mits deze gegevens beschermd worden overeenkomstig de wet van 8-12-1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer. U kan uw persoonlijke gegevens desgewenst inkijken en zodanig ook verbeteren.

Regel je jouw lidmaatschap liever persoonlijk? Geen probleem, dat kan steeds in één van de kantoren van ABVV-regio Antwerpen of bij de centrale die jouw beroepsgroep organiseert.

• Dienst lidmaatschap | Ommeganckstraat 35 | 2018 Antwerpen
    Tel. 03 220 66 30 | Fax 03 220 66 79 | lidmaatschap.antwerpen@abvv.be